10 grudnia 2015

10% rabatu w Zooplus.pl dla Ciebie!

W oczekiwaniu na przyjście naszego zamówienia chciałam zaoferować Wam 10% rabatu na zakupy w sklepie zooplus.pl.
źródło: zooplus.pl
Jeśli planujecie zrobić pierwsze zakupy w sklepie internetowym możecie otrzymać znizkę.
Możecie uzyskać rabat 5% dla nowych klientów, 5% za zapisanie się do newsletter'a albo nawet 10%.
I właśnie te 10% mogę pomóc Wam uzyskać ;)

Będąc zarejestrowanym klientem zooplus.pl mogę polecać zakupy w sklepie swoim znajomym (możemy się przecież poznać przynajmniej online;). W ciągu roku mogę polecić stronę, aż 60 osobom. Wystarczy, że wyślę list polecający, a osoba, która go otrzyma w nim również kupon rabatowy (10%).
Ja, jako polecająca, otrzymam rabat lub punkty zooplus:) Tak więc obie strony coś zyskują:)

Myślę, że 10% rabatu to sporo, mam nadzieję, że komuś może się przydać ;).

Jeśli jest ktoś zainteresowany otrzymaniem kuponu to proszę o  napisanie wiadomości na adres: aska.mojeori@gmail.com.
Temat wiadomości: Rabat w zooplus.pl. 
W treści proszę podać nazwę pod którą obserwujecie mój blog oraz imię i nazwisko oraz email na który przesłać list.

Listy polecające wyślę po zrealizowaniu mojego pierwszego zamówienia!
Jeśli limit 60 osób zostanie przekroczony poinformuję o tym każdą osobę w wiadomości zwrotnej.


A poniżej możecie przeczytać regulamin ze strony www.zooplus.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84