22 grudnia 2015

3 lata temu w Kołobrzegu...

Ostatnio brak czasu na wspólne wyjazdy. Ja i Córka oczywiście czasu mamy dosyć, tylko mąż ciągle zagoniony... Powtarzam mu, że nie samą pracą człowiek żyje... Jednak po wielokrotnych rozmowach na ten temat stwierdzam, że sam musi do tego dojrzeć... Oby szybko.

A takie oto rzeczy udało się zobaczyć 3 lata temu. Tak, już 3. Ten czas stanowczo za szybko płynie...
Co ciekawe na niektórych zdjęciach pojawiła się ciemna plama, a ja zauważyłam ją dopiero dziś. Winę zrzucam na aparat.
Nie przeszkadza mi to jednak. Zdjęcia rewelacyjne może też nie są, ale jak to mówią "lepsze to, niż nic" ;)
Uwielbiam morze, ale tylko poza sezonem. Bez gwaru, bez tłumu, bez upału.


























Nie marzę o dalekich podróżach, nie marzę o drogich hotelach... Chciałabym wybrać się nawet gdzieś blisko, niedaleko... Tylko ja, Córa, Mąż i chwile tylko dla nas... 
Marzę...
Może w przyszłym roku... Może.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84