14 grudnia 2015

Mega paka dla kociaka!

Dobry wieczór!

Dziś firma GLS dostarczyła nam oto taką wielką paczuchę z produktami z zooplus.pl


Miły Pan wniósł nam tą wielką pakę na 3. piętro. Ogromnie jestem mu wdzięczna, bo sama to chyba bym na raty wnosić musiała.

A teraz prezentacja ;)

Produkty zabezpieczone były woreczkami z powietrzem:





Transporter:




Kuweta:

Drapak:



Podkładka pod miskę:


Karmy suche:
Purizon, Applaws i Concept for Life (gratis)


Pasta ze słodem:


Karma mokra Feringa:


Mleko dla kotów:



Szelki i smycz:



Klara bardzo polubiła nową kuwetę. Co chwilę do niej wbiegała, kopała w żwirku i wyskakiwała jak szalona:)
Szelki już na sobie miała, po krótkim proteście oswoiła się z nimi. A córa smycz wykorzystała jako zabawkę i biegała z nią po całym mieszkaniu, a Klara za nią łapiąc smycz. 

Karmy i mleka jeszcze nie próbowałyśmy, od jutra zaczynamy. Za to pasta już skosztowana. Dzięki niej Klara wylizała miskę, aż błyszczała;)

Transporter wypróbujemy jak pojedziemy na święta. Czytając opinie na stronie zooplus.pl miałam obawy, że będzie kiepskiej jakości i ciężko będzie go złożyć. Jednak okazało się, że szybko sobie z nim poradziłam i prezentuje się dobrze.

Drapak jeszcze czeka, aż Klara zrozumie do czego on służy.

Tak w skrócie to wygląda. Na następne zakupy otrzymałam kupon 10% na wszystkie karmy i przysmaki dla kota.

Podsumowując, jestem z zakupów bardzo zadowolona:)


3 komentarze:

  1. Allle zakupy! Fajny ten Zooplus, no i wspiera moje tymczaski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajnie jest tak pomagać:) i tak niewiele trzeba zrobić;)
      Już zamieściłam informację na blogu dla innych jak można pomóc kociakom ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...