28 grudnia 2015

Plany noworoczne

Zbliża się Nowy Rok. Większość z nas postanawia sobie zrealizować jakieś plany. Jedni chcą schudnąć, inni wybrać się w podróż życia. Uczniowie chcą polepszyć swoje wyniki w szkole, osoby pracujące chcą awansować. A ja chciałabym w tym roku zrobić coś dla zwierząt...
Stefan
Moim marzeniem jest stworzenie Domu Tymczasowego dla kotów. Nie ukrywam, że zaraziłam się tym pomysłem i ideą DT  czytając blog Za Moimi Drzwiami.

Niestety obecnie nie mam warunków, aby takie miejsce stworzyć. Jedyne co mogłam zrobić to przygarnąć naszą Klarę. Dzięki temu choć ona ma swój dom z prywatnym personelem ;)
Wcześniej przygarnęłam Franka i Stefana. Jak widać jakieś zaczątki planu są;)

Ciągle myślę co mogę zrobić, aby jakoś pomóc.
Myślałam, żeby wspomóc w jakiś sposób Dom Tymczasowy dla zwierząt w Bydgoszczy. Niestety jeszcze nie otrzymałam odpowiedź od Pani prowadzącej DT.
Na pewno będę robić zakupy na zooplus.pl przez baner na na blogu Za Moimi Drzwiami. Może to niewiele, ale wiem, że każdy grosz się liczy.

Niestety wolontariat w schronisku odpada.
Jak już wspomniałam, nie mam warunków do stworzenia DT.
Myślałam o programie partnerskim na zooplus.pl, jednak nie wiem, czy się zakwalifikuję.
Obecnie nie pracuję, więc ze wsparciem finansowym też krucho :(

Może macie jakieś pomysły lub podzielicie się swoimi doświadczeniami w tym temacie?
Może któraś z Waszych rad pomoże mi w realizacji mojego postanowienia noworocznego?



4 komentarze:

  1. Marzenia trzeba mieć , a te są bardzo szlachetne :-)
    I tak robisz wiele i na miarę swoich możliwości .
    Bardzo urocze te Twoje kociaste :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Jednak czuję niedosyt i chciałabym zrobić coś jeszcze.
    Może pewnego dnia mnie olśni albo pomysł sam na mnie wpadnie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na DT na razie się nie zapowiada :( Gdy mogę, to wpłacam gdzieś pieniądze. W Twoim przypadku może uda się wspomóc kogoś, kto ma zwierzaki, a mu się nie przelewa? Oczywiście jakimś drobnym prezentem typu karma, oczywiście jeżeli będziesz mogła sobie na to pozwolić. A tak to możesz szerzyć postawę pomocy wobec naszych braci mniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady:) Właśnie postanowiłam przeznaczyć jedną skarbonkę na ten cel. Będę do niej wrzucać resztę z zakupów lub jakąś dodatkową gotówkę i jak uzbiera się większa suma to wpłacę ją na schronisko albo na DT:)
      Na wsi, gdzie mieszkałam, chcę szerzyć wiedzę na temat sterylizacji psów i kotów. Mam nadzieję, że to coś da:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...