26 grudnia 2015

Podróż na Dziki Zachód...

Święta, święta... Czas lenistwa ;)
Już mnie boli co nieco od tego odpoczywania ;)
A dziś temat zupełnie nieświąteczny. Temat, który kojarzy mi się z upałem, latem i przygodą :)

Tu znajduje się restauracja

Już jakiś czas temu wybraliśmy się do Silverado City. Byłam wtedy w ciąży i kiedy już pozwolono mi normalnie się poruszać, maż postanowił wynagrodzić mi ciężkie dni przymusowego leżenia i spędziliśmy miły dzień w tym miasteczku westernowym.
Jest to raj dla dzieci, jednak i dla starszych coś się znajdzie ;)
Zdjęć wiele nie mamy, jakoś większość czasu spędziliśmy przesiadując w cieniu, popijając zimne napoje, delektując się chwilą... i oczywiście podziwialiśmy świetne pokazy z udziałem kowboi.

Tak więc oto co zobaczyliśmy na Dzikim Zachodzie (zdjęcia nie są ułożone chronologicznie)
Są i zwierzęta:)








I piękne konie...














Urzekła mnie ta bródka :)



Jest i plac zabaw dla dzieci

Organizowane są również zabawy, w których odwiedzający biorą udział
I jest świetne widowisko












Cały czas coś się dzieje, są pokazy, zabawy, plac zabaw, restauracja. 
Jeśli macie dzieci (lub nie) i mieszkacie niedaleko albo będziecie w okolicy Żnina to polecam Wam wstąpić do Silverado City. Jest to świetne miejsce, w którym można spędzić dzień. Zawsze to ciekawa alternatywa dla leniwego dnia spędzonego na kanapie przed telewizorem.

A szczegóły programu, cennik i adres miasteczka znajdziecie na stronie www.silveradocity.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84