30 grudnia 2015

Projekt Pękata Świnka 2016

Witajcie! Dziś u mnie mroźno i słonecznie, tylko śniegu brak. Zimo, daj z siebie więcej! ;)

W poprzednim poście prosiłam Was o rady, co mogłabym zrobić aby pomóc zwierzętom.
Pod wpływem komentarza Kociej postanowiłam odkładać pieniądze (resztę z zakupów, dodatkową gotówkę, wygraną w zdrapce) do Pękatej Świnki.


Niestety Świnka nie otwiera się, ale obiecuję, że postaram się jej nie rozbijać:)
Już nie raz wyciągało się drobniaki z takich skarbonek;)

Zaczynam już dziś. Na dobry początek wrzuciłam parę złotych. Zobaczymy ile moja Pękata Świnka w sobie pomieści i ile razy uda się ją opróżnić:)
Ręcznie malowana:)


Mam nadzieję, że Projekt Pękata Świnka 2016 się powiedzie:)
Liczę, że dzięki temu chociaż parę brzuszków będzie pełnych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84