9 grudnia 2015

Royal Canin

Będą w sklepie stacjonarnym kupiłam na wypróbowanie sucha karmę Royal Canin. Wzięłam jej tylko 10 dag do degustacji.
A co na to Klara? Jak widać na poniższym zdjęciu....

Już wiem, że więcej jej nie kupię (może spróbujemy kiedyś inne opcje smakowe). Karma jej nie smakuje, schrupała może jedną. Liczę, że przesyłka z zooplus.pl będzie najpóźniej w przyszłym tygodniu, a do tego czasu chyba będę dawać jej karmę, którą dostawała w poprzednim domu. 


Karmę kupiłam, bo polecał ją sprzedawca. Z mokrych wzięłam Animonda Carny Kitten.
Karmam RC zawiera sporo kukurydzy, pszenicę, białko roślinne, pulpę buraczaną, węglowodany pochodzenia roślinnego. Czytając skład miała wrażenie, że karma nadaje się bardziej dla roślinożerców niż mięsożerców...

Royal Canin to marka przez wielu uznawana za wysokiej jakość. Jest polecana przez weterynarzy... Jak widać reklama robi swoje... 
Cena może przerazić w sklepie stacjonarnym. W internecie jest trochę tańsza.

Ciekawi mnie jeszcze karma mokra tej firmy. Może kiedyś ją wypróbujemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84