15 stycznia 2016

Nowa miejscówka :)

Od kilku dni drzwi do łazienki zamykają się tylko na czas kąpieli któregoś z domowników, 
a to za sprawą Klary, która stwierdziła, że spanie w łazience jest fajne.

Pewnego dnia po wejściu do łazienki zastałam taki oto stan ;)
Moja Córa w trosce o nasza kicię zdjęła ręcznik z wieszaka i rozłożyła go na macie. A co tam, niech kotek ma  miękko i ciepło:)
Naprawdę musi być jej tam bardzo dobrze, bo mruczenie słychać było na przedpokoju:)



Klara przesypia w łazience całą noc, wychodzi tylko wtedy kiedy usłyszy kogoś poruszającego się po mieszkaniu. W końcu trzeba sprawdzić co się dzieje na jej terenie;)

***
A zmieniając temat... 
Szukam przepisu na ciekawy i przede wszystkim pyszny tort. 
Z racji, że uwielbiam praliny Ferrero Rocher to myślę o torcie właśnie w takim smaku.
Znalazłam ciekawy przepis na blogu Moje Wypieki
Muszę zastanowić się czy dam radę go zrobić. I zakupy by się jakieś przydały.
Mam jeszcze kilka dni na zdecydowanie się.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84