30 stycznia 2016

Pierwszy miesiąc Pękatej Świnki

 Minął już miesiąc od kiedy zdecydowałam się odkładać pieniądze do Pekatej Świnki.
Na dzień dzisiejszy w skarbonce znajduje się:

41,14 zł 
Może to niewiele. Ale biorąc pod uwagę, że to tylko drobne, które zostały po zakupach, znalezione w kieszeniach przed praniem i parę złotych, które plątały się po półkach to i tak sporo.

Jeszcze nie zdecydowałam na co przeznaczę pieniądze ze Świnki. Narazie kontynuuję odkładanie, mam nadzieję, że uzbiera się jeszcze większa kwota:)

Oczywiście staram się również inaczej pomagać zwierzakom. Ostatnie zakupy na zooplus.pl zrobiłam przez baner na blogu Za Moimi Drzwiami. Myślę również o 1% na rzecz jakiejś organizacji. Chociaż w tej kwestii główna zdanie na mój Mąż, gdyż ja obecnie nie mam własnych dochodów. Jednak myślę, że dojdziemy do porozumienia☺

Jak widać,również kiedy wydaje się, że niewiele można zdziałać, można coś sensownego wymyślić 😸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...