28 stycznia 2016

Tort Ferrero Rocher

Witajcie!
Po krótkiej przerwie wracam z taką oto pysznością:)
Zdjęcie z Instagram

Od niedzieli była u nas moja mama. Od kiedy nie mieszkamy razem, to każda chwila razem spędzona jest na wagę złota ;) Przynajmniej miałyśmy z Córą towarzystwo kiedy Mąż był w pracy.


A z jakiej okazji te pyszności? Właśnie ten tort wybrałam na swoje urodziny:)
Jest przepyszny! Uwielbiam Ferrero Rocher, a ten tort smakuje identycznie jak te praliny!
Jest bardzo słodki, wystarczy jeden kawałek i można się zasłodzić. Polecam do niego duży kubek gorzkiej kawy;)

A jeśli chcielibyście wykonać taki torcik to polecam przepis, który znajdziecie na blogu Moje Wypieki.

Tort robiłam pierwszy raz. Myślę, że jeszcze kiedyś go zrobię. Będzie łatwiej i myślę, że może wyglądać lepiej. Na pewno wykorzystam mniejszą formę do pieczenia, wtedy tort będzie wyższy.
Niestety w moim piekarniku pieczenie trzech blatów na raz nie jest dobrym pomysłem. Jeden blat się zbyt mocno przypieka. Teraz wiem, że mimo przepisu, będę piekła każdy osobno.


Polecam każdemu wielbicielowi czekolady i orzechów!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...