2 stycznia 2016

Zdjęciowo

Nie mogę uwierzyć, że mój blog ma już ponad 1000 wyświetleń ;)
Może wydawać się, że to mało, jednak dla mnie to naprawdę dużo. 
Dziś będzie zdjęciowo. Będzie nie tylko Klara;)




















Luna to psinka mojej siostry. Ma 5 miesięcy. Trafiła do niej tylko dlatego, że ludzie, którzy ją wzięli do siebie oddali ją z powrotem do domu gdzie się urodziła, bo się przeprowadzali i niestety psa już ze sobą zabrać nie planowali...
A oto Luna






Luna i Klara niestety za sobą nie przepadają. Zwłaszcza Klara urządza sobie ciągłe polowanie na pieska;)



Tofik to nasz kochany pieszczoch, psi senior. Mieszka z nami od urodzenia. Jest synem naszej najcudowniejszej jamniczki Zuzi, która jest już za Tęczowym Mostem.
Teodor ma już prawie 11 lat, mimo wieku czuje się dobrze i wszyscy wierzymy, że będzie z nami jeszcze bardzo długo:)
Tofi nic nie robi sobie z zaczepek Klary. Kicia zrezygnowała z zaczepiania go, bo co to za frajda, kiedy ktoś ma ją w nosie:)
Nasz kochany Tofik







2 komentarze:

  1. Piękna Kicia, szczególnie podoba mi się jej podbródek :-)
    Moja Claire jest codziennie rano przeganiana przez suczkę po całym mieszkaniu, ale widziałam że Claire- Genevieve sama zaczyna ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że mają wspólną cechę;)
      Klara też jest tą zaczepiającą, tylko, że Luna jeszcze się boi, ale już zaczyna się stawiać;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...