13 stycznia 2016

Zostałam Ambasadorką!

Witajcie!

Wczorajszy wieczór skończył się dla mnie miłą niespodzianką :)
Wieczorem zawitał u nas kurier z paczką, o której właściwie nie miałam pojęcia.
Oczywiście, zostałam o niej poinformowana, ale nie zdążyłam przeczytać poczty :p

I co się okazało? Zostałam Ambasadorką Winiary :)
Będą pyszne obiadki ;)

Jest to pierwsza kampania, w której biorę udział. Już jakiś czas temu zarejestrowałam się na rekomenduj.to. Wypełniałam dzielnie ankiety i oto wynik moich starań ;)

Kampania trwać będzie 5 tygodni. W tym czasie na pewno ugotuję pyszne zupki z Krajanek. Część przekażę rodzinie i znajomym, aby oni również mogli wypróbować te produkty. Oczywiście w zamian będę chciała jedynie otrzymać recenzje i opinie na temat zupek:)

Zestaw ambasadorki otrzymałam w kartonowym pudełku, w zestawie znajdują się:
3 szt. Krajanki buraczkowej
3 szt. Krajanki warzywnej
3 szt. krajanki ogórkowej
20 szt. ulotek z przepisem na barszcz ukraiński
przewodnik dla Ambasadorki
ręczniczek Winiary (chyba ręczniczek :p)








Mam nadzieję, że będą nam smakować :)

Pozdrawiam!
#AmbasadorkaWINIARY

:)

2 komentarze:

  1. Również miałam możliwość wypróbowania krajanek Winiary jak dla mnie okazały się rewelacyjne. Po otwarciu saszetki widać pokrojone warzywa w zalewie doprawione ziołami . Pachnie obłędnie. Karjanka buraczkowa okazała się fantastyczna jak ja nie lubię barszczu ukraińskiego tak ten z krajanką okazał się strzałem w dziesiątkę . Krajanka do kapusniaczku również pyszna. Na trzecim miejscu jest krajanka ogórkowa mnie na kolana nie powaliła może dlatego , że jest z ogórków konserwowy , a za tymi ja nie przepadam. Natomiast mężowi bardzo smakowala. Produkt okazał sie fajny i godzien uwagi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%! Na ogórkową liczyłam najbardziej. Jednak właśnie te konserwowe ogórki sprawiły, że stawiam ją na trzecim miejscu. Również nie jestem fanką barszczu i o dziwo właśnie ten z krajanką bardzo mi smakował;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84