15 lutego 2016

A to niespodzianka! Kolejne testowanie już wkrótce!

Jeden dzień i dwie niespodzianki! 
Więc i dwa posty mogą być ;)

Wchodząc na pocztę, nie spodziewałam się niczego więcej oprócz standardowych reklam i kilku spamów. Tym bardziej, że niedawno brałam udział w kampanii Winiary, nie liczyłam, że tak szybko zakwalifikuję się do kolejnych kampanii!

Tym razem wypróbuję smalczyk Smakowita Pajda od Streetcom.


Paczucha ze smalczykiem od Streetcom już została do mnie wysłana, a na Rekomenduj.to potwierdziłam chęć udziału w kampanii Zbożaków. Mam nadzieję, że i w tym przypadku uda mi się zakwalifikować. Ciekawa jestem jak te kaszki z płatkami smakują i czy przypadną do gustu mojej Córce. Jednak muszę poczekać na e-mail potwierdzający lub wiadomość o tym, że jednak się nie łapię.


Ostatnio zarejestrowałam się w kilku serwisach zajmujących się wyszukiwaniem osób chcących testować rożne produkty. Korzystając z tego, że nie pracuję, postanowiłam zainteresować się tym tematem. W wolnych chwilach wypełniam ankiety lub wykonuje inne zadania, które umożliwiają zakwalifikowanie się do kampanii.  Dzięki temu mogę wypróbować wiele rzeczy i przy okazji podzielić się nimi z rodziną i przyjaciółmi:)



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...