16 lutego 2016

Akcja PiesKotki, czyli kolejny sposób na pomaganie

Witajcie!

Będąc dziś w odwiedzinach u Andrzeja, zaciekawiona głównie Pupą ;) przeczytałam o projekcie Agnieszki (lifemanagerka.pl). 

Profil na Facebook'u już polubiłam i teraz proszę Was o to samo:)

Projekt ma szansę na sukces! Możemy się do tego przyczynić, wystarczy tylko parę razy kliknąć:)
 Źródło
Źródło

Podoba mi się ten plan. Skoro reklama jest tak powszechna w tych czasach, to niech w końcu będzie przydatna. 

Trzymam kciuki za powodzenie i liczę na Wasze wsparcie!

A to, krótkie streszczenie akcji, więcej znajdziecie na blogu lifemanagerka.pl
Teraz trzeba po prostu działać :). Musimy zbudować duuużą społeczność, a do tego bardzo potrzebuję Waszej pomocy. Bez Was się nie uda. 
  • Udostępniajcie PiesKotki! Jak najczęściej, jak najszerzej!
  • Bądźcie proszę aktywni na profilu aby edge rank budował mu duży zasięg. 
  • Podrzucajcie atrakcyjne treści. Mogą to być zarówno rzeczy z sieci jak i zabawne zdjęcia czy filmy Waszych zwierzaków. 
  • Póki co „twarzą” fanpage’a będzie Luna, ale jeśli macie jakieś zdjęcia przedstawiające jakąś fajną interakcję pomiędzy psem i kotem, podeślijcie mi je na kontakt@lifemanagerka.pl. Chciałabym tego typu zdjęcie wrzucić na zdjęcie w tle.
I tak, jestem optymistycznie nastawiona, bo jeśli blogerom płaci się za pokazanie jakichś rzeczy na ich instagramach czy fanpage’ach to dlaczego to miałoby się nie sprawdzić? 

Idźcie i udostępniajcie to, albowiem w Was nadzieja wszelka :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...