17 lutego 2016

Drewniana skrzynka na wino, czyli coś z DIY

Dziś chciałam pokazać Wam skrzynkę na wino, którą zaczęłam zdobić metodą decoupage, już jakiś czas temu. Skrzynka właściwie nie jest jeszcze skończona. Brakuje jej napisu oraz wymaga kilkukrotnego polakierowania.

Dlaczego jej nie dokończyłam? 

Powód tego jest prosty. Nie wiem komu ją podaruję. Jak narazie nikt na ślub mnie nie zaprosił, nie słyszałam, żeby ktoś coś planował, więc jeszcze trochę sobie poczekam. 
Kiedy już znajdą się adresaci, to pojawi się również napis składający się z imion państwa młodych i daty ślubu.


A dlaczego temat ślubny? I tu powód jest banalny :) Znalazłam drewniany dekor, który otrzymałam na swój własny ślub. Stwierdziłam, że warto by było go użyć do zrobienia czegoś nowego. A, że miałam jedną skrzynkę na zbyciu, postanowiłam coś skomponować.


W środku też umieściłam mały akcent, jednak i tak będzie tam (w przyszłości) butelka wina zabezpieczona wełną drzewną. 


Powyżej można zauważyć ślady kleju, jednak nie będą one widoczne pod warstwą lakieru.



Z tyłu, i po bokach również znajdują się aplikacje. Nie chciałam umieszczać ich zbyt wiele. Miała być to delikatna ozdoba,  
Może nie jest to idealna skrzynka, jednak jak na moje możliwości to i tak jest dobrze:)

Ostatnio brak mi czasu na tworzenie metodą decoupage. Mam nadzieję, że znajdę wolną chwilę na to hobby, bo to świetny na odstresowanie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...