2 lutego 2016

Kiedy myszy w domu nie ma...

Kiedy myszy w domu nie ma, to kot się nudzi!



Niestety, myszka, którą zakupiliśmy w zooplus.pl, została u moich rodziców.
Jest to ulubiona zabawka Klary. Wypełnienie kocimiętką to świetne rozwiązanie. Klara wręcz za nią szaleje.
Aby kici nie nudziło się, wybrałyśmy się z Córą po nową myszkę.
Nie było żadnej z kocimiętką, więc wzięłyśmy to co było.

Na początku Klara rzuciła się na nową myszkę, jednak brak wypełnienia kocimiętką sprawił, że szybko ją porzuciła.
Interesuje się ją kiedy jej rzucam, parę razy przyniesie, jednak po chwili po prostu ją olewa.


Siostra przyjedzie w weekend, więc mam nadzieję, że nie zapomni jej nam dostarczyć:)

Myślicie już co zrobić na Tłusty Czwartek? Ja już wypróbowałam przepis na bananowe pączusie.


Przepis znajdziecie na stronie Moje Wypieki. przepis jest banalnie prosty i są szybkie w wykonaniu.
Są słodkie, więc już nie posypywałam ich cukrem pudrem. I bez tego szybko zniknęły z talerza:)
Z jednej porcji wychodzi ok. 20-25 sztuk. Zależy ile nabierzemy na łyżkę.
Zastanawiam się czy z jabłkami też wyjdą?

A Wy co lubicie jeść w Tłusty Czwartek? Pączki, faworki, chruściki, czy inne smakołyki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84