23 lutego 2016

Moment z Monte

W końcu rozpoczęłam przepyszne testowanie! W mojej lodówce czekają jeszcze 32 sztuki pysznego deseru Monte z dodatkami. 



Dzięki trnd mogę wypróbować, aż 8 smaków nowych deserów Monte. Mój mąż i córka bardzo ucieszyli się z faktu, że oni również mogą wypróbować te pyszności.


Oczywiście podzielimy się deserami z przyjaciółmi i rodziną. 


Zakupiliśmy 38 deserów za łączną cenę 78,94 zł, co zostanie nam zwrócone przez trnd! 


Pierwsze sztuki już zostały zjedzone. 



Mają jedną wadę - zbyt szybko znikają :)

Połączenie deseru Monte z dodatkami to bardzo fajne rozwiązanie. Dodatki urozmaicają smak standardowego Monte. Jeszcze wszystkich nie wypróbowałam, ale te które już skosztowałam są pyszne!


Udało się nam znaleźć wszystkie smaki:

Zott MONTE Waffl e Sticks – Wyjątkowy duet: Kruche wafelki pokryte delikatną czekoladą w połączeniu z pysznym mlecznym kremem Monte to niezwykle pyszna kompozycja i idealny deser.


Zott MONTE Choco Flakes  – Lubisz płatki kukurydziane? Połączenie chrupiących płatków pokrytych czekoladą z pysznym czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem zapewnia niepowtarzalne doznania smakowe.


Zott MONTE Cacao Cookies – Doskonała propozycja dla fanów ciasteczek. Malutkie czekoladowe biszkopty skąpane w czekoladowo-orzechowym mlecznym kremie to niezwykłe doznanie smakowe i radość chrupania!


Zott MONTE Cherry – Uwielbiasz wiśnie? Monte Cherry – pyszne połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych z niepowtarzalnym owocowym sosem. Spróbuj i rozkoszuj się wyjątkowym smakiem Monte z wiśniami.


Zott MONTE Choco Balls – Pełnia smaku Monte na okrągło! Pyszne czekoladowe kuleczki w połączeniu z czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem to wspaniała propozycja dla fanów czekoladowych pyszności.



Zott Monte Cookies – Lubisz Monte z dodatkami? Spróbuj Monte Cookies! Zanurz maślane ciasteczka w mlecznym kremie Monte i poczuj ten niepowtarzalny smak. Mmm…pyszności!


Zott MONTE Capuccino Balls – Delikatnie chrupiące kuleczki o smaku Cappucino w kompozycji z czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem to niezwykle kusząca przyjemność z włoską fantazją.


Zott MONTE Crunchy – Twoje ulubione połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych teraz z dodatkiem chrupiących płatków. Dodawaj jak lubisz. Mieszaj, baw się, chrup!


Próbowaliście już nowe Monte? Który najbardziej Wam smakował?
A jeśli jeszcze nie mieliście okazji ich wypróbować, to który deser wybralibyście do testów jako pierwszy? 

41 komentarzy:

  1. Super, że udało się kupić wszystkie smaki :) U mnie tylko 6 smaków. Wiele sklepów odwiedziłam i nigdzie nie mogłam dostać Cherry i Cappuccino Balls :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda bo dla mnie wiśnia jest najlepsza :)

      Usuń
    2. W Piotrze i Pawle mieli wszystkie, weszłam tam, bo w Kauflandzie wykupili i udało się upolować 8 smaków. I też były w promocji ;)
      A mi najbardziej smakują właśnie Cappuccino Balls :)

      Usuń
  2. Desery Monte z dodatkami firmy Zott, to pyszne połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i ciekawymi dodatkami, które są dostępne w aż ośmiu różnych wariantach. Idealne jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Desery Monte z dodatkami gorąco polecam każdemu, kto nie miał jeszcze przyjemności ich spróbować, ponieważ są naprawdę dobre. edyta215

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%! Tyle jest wariantów smakowych, że na pewno każdy znajdzie swój ulubiony;)

      Usuń
  3. U mnie szybko poszło rozdawanie, dużo chętnych było ;)
    Mi podobają się te różne dodatki, smaczne były Monte Cookies i Cherry.A sam deserek słodki i orzechowy, mega orzechowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również chętnych nie brakowało ;) ale nie ma się co dziwić :) Testerami zostały dzieciaczki z Rodzinnego Domu Dziecka w Bydgoszczy, nie mogę się doczekać na ich opinie ;)

      Usuń
  4. Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Z mężem zajadamy się nimi nawet do popołudniowej kawki!

      Usuń
  5. JUWO1 - Mnie również udało się dostać do projektu Monte z Dodatkami od Firmy Zott. Dla mnie to super projekt a produkt oczywiście bomba!!! Cała nasza rodzina zajada się Monte z dodatkami. To połączenie cudownie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami. Ogromnym plusem są warianty smakowe- ich ilość obłędna. Jest to chyba jedyny produkt mleczny o tak bogatej ofercie smakowej. Mnie przypadł do gustu Monte Cappucino Balls- idealne do kawy. Jadłam też Monte Cherry ale dla mnie niestety trochę za mało wiśni:) Polecam- wszystkie smaki. Co jeszcze jest warte zaznaczenia to opakowanie. Ta mała komora z dodatkiem ma lekki dzióbek, który ułatwia przesypanie zawartości do części puszystego kremu z czekoladą. JUWO1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monte Cappucino Balls to mój ulubiony i dzięki tej kampanii mogłam się o tym przekonać:) W opakowania podoba mi się również to, że łatwo w nim wymieszać deser z dodatkami i nic się nie wylewa:)

      Usuń
  6. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak jeszcze znajdzie się je w promocji to już w ogóle można "brać garściami";)

      Usuń
  7. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulubiony dodatek do Monte to Waffle Sticks, czekoladowe wafelki fajnie chrupią, idealnie dopełniają smak i tak już bardzo dobrego czekoladowo-orzechowego smaku Monte. Palce lizać. beata #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Monte Waffle Sticks moja Córka wyjada same dodatki ;)

      Usuń
  9. Na chwilę obecną Monte Cherry i Monte Cappucino Balls to smaki, które najbardziej przypadły mi do gustu :) Jeszcze jestem w trakcie testów... i nie zdążyłam wypróbować wszystkich Monciaków z dodatkami (dawkuje sobie tą przyjemność). Wsród najmłodszych przeważa uwielbienie dla Waffle Sticks, a szczególnie dla wcinania właśnie samych wafelków :) Ciasteczka tak samo wykradają z pudełeczka :) Jak widać zarówno dorośli, jak i dzieci znajdą smak dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś pysznego;) Taki wybór smaków jest wielkim plusem tych deserów;) U mnie testy powoli się kończą, ale nic co dobre nie trwa wiecznie:)

      Usuń
  10. Niestety u mnie już zniknęły prawie całe zapasy.Przy najbliższych zakupach na pewno wybiorę Monte Cherry - ulubiony smak całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza rodzinka też już planuje kolejne zakupy Monte ;)

      Usuń
  11. Najlepsza wiśnia u mnie pyszniutka, frużelada jest boska. Córka wyjada wszystkie dodatki czy to z monte czy bez wszystkie jej smakują. Dzień bez monte to dzień stracony, dodaje uśmiechu i podnosi na duchu jeśli pogoda bura, bardzo lubimy ten pyszny deserek a dzięki Trnd mamy okazję spróbować więcej smaków i podzielić się ze znajomymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też Monte poprawia humor w te ponure dni:) Wczoraj kupiliśmy kolejna porcję:)

      Usuń
  12. Mi też tylko 6 smaków udało się kupić. Bardzo czekałam na Monte z wiśniami- wyobrażam sobie że musi być pyszne ale nigdzie nie ma. Ogólnie desery przepyszne a nie za słodkie dodatki sprawiają że desery można jeść i jeść. U mnie w domu numerem jeden jest Monte Choco Balls.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda się Tobie znaleźć Monte z wiśniami. Na pewno się nie zawiedziesz kiedy go spróbujesz:)

      Usuń
  13. Przepyszny deser dostępny w ośmiu wariantach smakowych. Fantastyczne połączenie kremu orzechowo - czekoladowo - mlecznego z dodatkami w różnej postaci. Deser jest bardzo smaczny trafia do tych małych jak i tych większych smakoszy . Jest przyjemnością dla podniebienia. Zwłaszcza dla łasuchów lubiących coś delikatnie słodkiego. Dla mnie strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zajadam się monte, ale dopiero od dwóch dni - choroba a później braki w okolicznych sklepach to sprawiły....projekt TRND jest super smakowity!!! jak na razie spróbowałam trzech dodatków do tradycyjnego deseru - choco balls, waffle sticks i cherry - faworyta brak, wszystkie smaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wygrywa Monte Cappuccino Balls:)

      Usuń
  15. Od 2 tygodni cieszymy swe podniebienia kampanią Monte. To chyba ukochane deserki moich dzieci - takie, o które proszą każdego dnia. Wspaniały pomysł producenta, by przygotować tyle przeróżnych smaków, w których każdy znajdzie coś fajnego dla siebie. Ja pokochałam smak cherry - dla mnie idealny, słodko-kwaskowy, pięknie zrównowazony. Dzieci uwielbiają wszystkie z ciasteczkami i kuleczkami, dla męża najlepsze to Chrunchy. Osoby, którym przekazałam deserki do testowania nie mogą wskazać jednego faworyta, bo chyba każdemu smakuje cos innego. Ale nie zdarzyło się nam, by ktoś powiedział, że deserek nie jest dobry. Każdy jest zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie słyszałam, żeby ktoś powiedział, że Monte z dodatkami mu nie smakuje:)
      Brawo dla firmy za tyle dodatków!

      Usuń
  16. Ja również biorę udział w projekcie TRND i testuję Monte z dodatkami.
    Osobiście najbardziej smakuje mi wariant Monte z wiśniami, inne tez są pyszne, ale zbyt słodkie, więc może lepiej było by produkować Monte z dodatkami owocowymi, np kiwi, czarna porzeczka, malina, żurawina, pomarańcza z cytryną, limonką. Inni testujący, jak rodzina i przyjaciele mają podobne odczucia, ale każdy też wybrał swoje ulubione dodatki z Monte, przodują wafelki i maślane ciasteczka. Polecam szczerze jako przekąskę. Dzieci chętnie biorą Monte do szkoły na II śniadanie. Smaczne i pożywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie praktycznie każdy wariant jest odpowiedni i nie za słodki, może dlatego, że uwielbiam orzechowe desery, a Monte jest dla mojego podniebienia w sam raz;)

      Usuń
  17. Musze przyznac ze bardzo posamkowala mi nowa wersja z dodatkami:) troche juz "stare"monte mi sie znudziło.Teraz mozna wybierac i przebierac ale na moj gust wiecej z owocowym dodatkiem mogloby byc.Np. z truskawka czy brzoskwinią.Ale cherry pyszne moje ulubione.Równiez Wafle Sticks i z ciasteczkami bialymi lub czarnymi smaczne i te dzieciom bardziej smakują.Wiadomo ciasteczka.Chunchry ,cappucino czy choco flakes tez są super.Napewno sie nie znudzą z taka bogatą ofertą dodatków.POlecam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super monte:)Faktycznie niebo a ziemia bo tedodatki sprawiły ze na nowo jakby pojawilo sie monte.Jak calkiem inny deser i to jest to.Strzal w 10-tke! Smakuja mi wszystkie smaki a dzieciaki maja raj ciasteczkowy.Oprocz bialych i czarnych ciasteczek sa juz mieszane. Granola tez pyszna i kulki capuccino.Cherry górą!!!!! Polecam ciekawe połaczenie taka idelana para.Smacznego. malgoska46

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam przyjemność testować monte z dodatkami.Nie byłam fanką tego typu przekąsek ale te z dodatkami mi posmakował.Niesamowita gama smakowa.Każdy znajdzie coś dla siebie.Mozna zjesc razem albo osobno.Jak to lubi.Dzieci chętnie zabierają Monte z dodatkami do szkoły na drugie śniadanie.Ja i pozostali cżłonkowie rodzinki jako dodatek do sniadania,w przerwie przed lub głównym posiłkiem.Ten pomysł Monte z doatkami,to był strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Monte to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole, jest bardzo smaczna i pożywna, a możliwość doboru dodatków w zależności na jaki mamy ochotę w danej chwili jest świetnym pomysłem. poziomka #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  21. Desery Monte to obecnie mój ulubiony smakołyk. Jest to przepyszny mleczny, czekoladowo-orzechowy krem, który rozpływa się w ustach, ze wspaniałymi dodatkami, do wyboru do koloru: płatków, chrupek, owocków - konkretnie wiśni. Całe szczęście, że w większości sklepów w mojej okolicy są wszystkie smaki do wyboru, bo bym się załamała. To idealna przekąska do spałaszowania w domu, pracy czy też szkole. Świetny na mały głód, jako słodki deserek, na dobry humor i w chwili gdy Ci go brak. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  22. Odkąd pamiętam zawsze przepadałam za Monte :) Kiedy pojawiła się okazja aby je przetestować dzięki udziale w projekcie TRND, ani chwili się nie zastanawiałam i wypełniłam zgłoszenie. Ku mojemu zaskoczeniu zostałam wybrana :D. Dowiedziałam się, że Monte jest teraz dostępne aż w 8 wariantach :). Czym prędzej ruszyłam do sklepu :) Troszkę mi to zajęło- bo aby uzyskać wszystkie warianty musiałam odwiedzić 3 sklepy (no ale je w końcu zdobyłam) :D. Na początku myślałam ,że jest to „zwykły” kremowy jogurt + dodatki....kiedy pierwszy raz spróbowałam zostałam mile zaskoczona, że jest to moje ulubione „klasyczne Monte” połączone z różnymi dodatkami. Według mnie jest to pyszna przekąska i każdy z Nas powinien ją spróbować bo na pewno znajdzie coś dla siebie :D Moim ulubionym jest Monte Cherry...mniammm! Polecam wszystkim, którzy preferują mleczne desery :D Mogę Wam również zagwarantować, że Wasze dzieciaczki będą je tak wcinać aż im się uszy będą trzęść. :D Kto jeszcze nie spróbował to niech leci do sklepu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim numerem jeden jest Monte Waffle Sticks! Chociaż jak dla mnie sam deser bez dodatków i tak jest najlepszym deserkiem mlecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Desery są przepyszne. Dodatki doskonale komponują się z delikatnym, aksamitnym kremem Monte. Ze wszystkich ośmiu smaków najbardziej smakuje mi Monte Cappuccino Balls, za to moja mama zajada się Monte Cherry. Odkąd spróbowaliśmy po raz pierwszy tych deserów już zawsze będą gościć w naszej lodówce. Polecam wszystkim, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również miałam przyjemność testowania monte. Nasz faworyt to monte cherry i monte cookies. Jesteśmy zachwyceni. Monte w nowej odsłonie - każdy musi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...