19 lutego 2016

Monte z dodatkami & napoje kawowo-cykoriowe

Już niedługo będę miała okazję wypróbować kolejne produkty.
A będą to desery mleczne Monte oraz próbki nowych napojów cykoriowo-kawowych od Biedronki.





Aby wypróbować Monte, muszę zakupić je w sklepie. Mogę przeznaczyć na nie aż 80 zł. Czekam tylko na uruchomienie platformy do zwrotu kosztów i zaczynam testowanie!

Natomiast z Biedronki otrzymam próbki napojów cykoriowo-kawowych, do wypróbowania i oceny ich smaku.
Otrzymam próbki kaw w czterech smakach:
1. czekolada i śliwka
2. karmel
3. orzech
4. chili

Mam nadzieję, że wszystko będzie mi smakować. Deserów Monte z dodatkami wcześniej nie próbowałam. Zdecydowałam się wziąć udział w tej akcji, ponieważ w naszej rodzinie praktycznie każdy takie smakołyki lubi.
Zastanawiałam się czy opcja zakupu przez testerów jest dobrym pomysłem. Przeszło mi przez myśl, że mogę dokonać zakupu, a mimo obietnic nie otrzymam zwrotu kosztów.
Jednak postanowiłam się zgłosić. Zakupu dokonam kiedy już wszystko będzie działać.

Z próbek biedronkowych również się cieszę. Niestety kawy normalnej/parzonej/kofeinowej pić nie mogę zbyt często. Fajnie, że mogę przetestować nowy produkt zanim kupię pełnowartościowy produkt. Ciekawią mnie te smaki. Mam nadzieję, że któryś mnie zaskoczy i zostanie moim ulubionym!

5 komentarzy:

  1. bardzo smaczny deserek moja rodzinka oszalała na jego punkcie żałujemy, że tak szybko się kończą. ma tyle dodatków, że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie. może nie jest to produkt 0 kalorii, ale warto skosztować dla przyjemności
    #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tez wszyscy narzekają na szybkie znikanie deserów ;)

      Usuń
  2. Monte to smak dziecinstwa.dodajac do niego 8 rownych dodatkow stworzono cos niezwykłego! cos pysznego! nawet najbardziej wymagajacy go uwielbiaja-mam na mysli dzieci:)Ja rowneiz mialam przyjemność sprobowac 8smakow i kocham cacao cookies a najmniej przypadl mi do gusty cherry.Polecam tak czy siak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Monte z dodatkami firmy Zott to pyszny deser w 8 wariantach do wyboru, dzięki czemu każdy łasuch znajdzie swój idealny zestaw.
    Dodatki świetnie komponują się z mleczno-czekoldowo-orzechowym smakiem. Moim faworytem był bezsprzecznie smak Cherry,
    mężowi smakowały Cappuciono Balls, zaś pociechy były zachwycone wszystkimi dodatkami oprócz właśnie Cappucino Balls.
    Właśnie dzięki dodatkom deser ten za każdym razem smakuje inaczej i możemy po raz kolejny rozkoszować się nim od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...