11 lutego 2016

Pomaganie - ciąg dalszy!

Witajcie!

Ostatnio mam kryzys twórczy. Nic mi się nie chcę, a jak już za coś się zabiorę to idzie mi średnio...
Oczywiście, żeby było weselej, mój telefon, który mam od miesiąca już ma pęknięty wyświetlacz.
I uwaga- od ładowania. W sklepie zaproponowali złożyć reklamację bezpośrednio do producenta. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
To nie koniec... Okazało się, że samochód również wymaga naprawy, i to poważnej. Tym razem wybraliśmy innego mechanika. Okazało się, że firma, z usług której maż korzystał 10 lat posunęła się do oszustwa. Teraz naprawiamy rzecz, którą zrobili podobno rok temu. Niestety tylko podobno...
I jak ufać ludziom?

Ale nie o tym miało być.




Dziś, ogarnięta twórczą niemocą, zmobilizowałam się do sprawdzenia poczty.
I od razu wróciły mi chęci do działania:)
A co było tego przyczyną? A no zooplus.pl;)

Jakiś czas temu zdecydowałam się wypełnić wniosek o przyłączenie do Programu Partnerskiego.
Szczerze powiedziawszy, nie nakręcałam się na to, że ktoś tam na górze zdecyduje się mnie przyjąć.
I tym większe zaskoczenie było, kiedy przeczytałam wiadomość o przyznanym mi numerze partnerskim!

Cieszę się, że teraz polecając sklep, w którym sama robię zakupy, będę miała szansę zebrania pieniędzy. Jeśli cokolwiek uda mi się zarobić w Programie partnerskim zooplus.pl, na pewno przeznaczę te pieniądze na pomoc zwierzętom.

Oczywiście nadal swoje zakupy będę robić przez banerki na innych stronach.
Liczę, że i Wy razem ze mną będziecie pomagać!

A jeśli zrobicie zakupy przez mój banerek lub link, to możecie być pewni, że pieniądze, które uda mi się zdobyć przekażę na schronisko lub dom tymczasowy albo inne zwierzaki w potrzebie!

A teraz biorę się za stronę techniczną:)

Jaki miły dzień:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...