24 lutego 2016

Test kaw cykoriowych z Biedronki

Witajcie!
Dziś relacja z aromatycznego testowania kaw cykoriowych z Biedronki. Żałuję, że nie można przez Internet zaprezentować zapachu. Mam nadzieję, że wkrótce sami będziecie mogli wypróbować nowe smaki.

Kontrolerzy opakowań :)
Podczas otwierania przesyłki miałam świetnych pomocników: Córę i Klarę. Obie były zaciekawione zawartością.


A w środku znajdowały się 4 saszetki z próbkami kaw różnych smaków.



I oczywiście jeszcze jedna kontrola, tym razem zawartości:)


A teraz moja kontrola jakości:)


Kawy przed zaparzeniem już pięknie pachną. Po otworzeniu saszetek najbardziej spodobał mi się zapach karmelu, intensywny, ale nie męczący dla nosa. Na drugim miejscu znalazł się zapach kawy o smaku czekolady i śliwki. W tym przypadku czuć zapach czekolady, przed zaparzeniem nie wyczułam aromatu śliwki. Kawa o aromacie chilli pachnie jak standardowa kawa, nie da się wyczuć dodatkowego aromatu. Najmniej spodobał mi się zapach kawy orzechowej. Niestety zapach jest dla mnie zbyt ciężki i męczący. 


Po zalaniu wodą zapach praktycznie się nie zmienia. Jedynie w przypadku kawy o smaku czekolady i śliwki da się wyczuć akcent śliwkowy.


 Po zalaniu kawy pojawiła się delikatna pianka.


Lubię kawę z mlekiem i cukrem, więc taką piłam. Spróbowałam również kawy bez dodatków, jednak jest dla mnie w takim wydaniu zbyt gorzka. Z dodatkami smakuje mi o wiele lepiej.

Po degustacji wszystkich kaw wytypowałam tą najsmaczniejszą. Jest to kawa cykoriowa o smaku czekolady i śliwki. jej smak kojarzy mi się ze smakiem śliwek w czekoladzie, więc jest to jej wielka zaleta. Po wypiciu czuć w ustach miły posmak, bez goryczki. Smak zostaje na długo w pamięci.
Jest to według mnie najsmaczniejsza wersja smakowa z czterech dostępnych.

Tak samo uważa mój maż. 
Dalej nasze zdania są trochę rozbieżne.
Maż na drugim miejscu stawia kawę orzechową, a ja karmelową. 
Trzecie miejsce według Męża to kawa karmelowa, ja w tym miejscu stawiam chilli.
Ostatnie miejsce w rankingu Męża to chilli, a u mnie orzech.

Jak widać każdy odczuwa smak inaczej, każdy ma swój gust. Dla mnie orzechowa jest zbyt męcząca w zapachu i smaku, wręcz dusząca. Chilli natomiast smakuje jak kawa bez dodatków, jednak jest smaczna, może troszkę mocniej grzeje;) Karmelowa na pewno posmakuje fanom karmelu, zapach jest bardzo zachęcający, przyjemny i słodki. W smaku jest podobnie, czuć wyraźnie karmel.

Który smak chcielibyście znaleźć w sklepach? 
Mam nadzieję, że kawa o smaku czekolady i śliwki będzie wkrótce dostępna w sprzedaży. Na pewno ja kupię.

A tym czasem muszę poczekać, jednak zawartość saszetek była na tyle duża, że jeszcze na dwie filiżanki z każdego smaku powinno starczyć;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...