7 marca 2016

Zdjęcia...

Dziś chcę pokazać Wam kilka zdjęć, takich moich ulubionych. Wszystkie wykonane są przeze mnie. 
Znajdują się na nich różne rzeczy - kwiaty, owady, drzewa... Wszystko to kojarzy mi się z miłymi wspomnieniami. Czasami kiedy je oglądam, czuję tęsknotę za tym co było. Jednak są to przyjemne uczucia, do których chcę wracać, które powodują to przyjemne ciepło w sercu, które wywołują uśmiech na ustach. 


Kwiaty zawsze otaczały mój dom rodzinny...


Stefan. Tęsknie za tym łobuzem!







Nasza lipa, zasadzona przez dziadka - czuwa nad naszą rodziną.

Widok z okna w rodzinnym domu. Świerku niestety już nie ma...

Wiele z tych widoków zostaną na zawsze we mnie, w moim sercu. To cząstka mnie, mojego życia.
Takich obrazów jest więcej. Każdy jest dla mnie piękny, w każdym odnajduję siebie...


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...