17 marca 2016

Kampania Monte Zott - mój ulubiony smak

Testowanie Monte z dodatkami już zakończyłam, jednak chciałam Wam przedstawić mojego faworyta spośród ośmiu wariantów smakowych. Na wielu blogach widziałam ranking wszystkich smaków wymienianych od tych, które smakowały najbardziej do tych, które mniej przypadły Wam do gustu. 
Jak dla mnie wszystkie są pyszne, ale jeden z nich szczególnie mi posmakował.
Ten smak to Cappuccino Balls. Lubię desery z dodatkiem kawy, a połączenie kawy z deserem Monte dało interesującą kompozycję.


Kuleczki są przepyszne i jest ich sporo. Przypadną do gustu osobom lubiącym kawę.




Słodycz mleczno-orzechowego deseru przełamana dodatkiem cappuccino to strzał w 10!
Smak cappuccino jest na tyle intensywny, że kiedy popijałam go kawą to nadal czułam ich charakterystyczny smak.



Podobają mi się kuleczki w tym deserze, mają ciekawa strukturę, wydają się być takie delikatne i puszyste;)

Jeśli chodzi o cenę, to mogłaby być trochę niższa. W większości sklepów kosztuje 2,49 zł. Gdyby była niższa kupowałabym go częściej. Jednak mimo tego warto zakupić Monte z dodatkami, choć raz na jaki czas i sprawić sobie trochę przyjemności:)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam kawę a tego smaku niestety nie widziałam nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten też bardzo przypadł do gustu ale najlepszy smak dla mnie to Cacao Cookies w niebieskim opakowaniu.Jest boski ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać - dla każdego coś dobrego ;)

      Usuń
  3. Również uczestniczę w kampanii i jestem bardzo zadowolona, że mogłam podzielić się ze znajomymi monte. Fajny lekki deser, skutecznie łagodzi ochotę na słodkie ale nie powoduje uczucie ciężkości. Idealny dla dzieci,uwielbiają go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Córka wolała jeść same dodatki;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...