4 marca 2016

Klara zostanie testerką!

Dziś odebrałam miła wiadomość o tym, że zostałam wytypowana do kolejnego testowania.
Tym razem będziemy mieć przyjemność, a raczej będzie miała ją Klara, wypróbować karmę mokrą Royal Canin.


Jest to pożywienie przeznaczone dla kociąt od 4 do 12 miesiąca życia oraz dla kotek w ciąży.

Przez 7 dni będę podawać Klarze po jednej saszetce tej karmy. Zobaczymy, czy jej posmakuje i czy będzie jej służyć. 
Testy rozpoczniemy jak tylko otrzymamy paczkę i na pewno Klara zgodzi się skosztować i podzielić swoją opinią o tej karmie:)

Karmę RC będziemy testować dzięki:


2 komentarze:

  1. Też będziemy testować :)
    Ja też dostanę tą "kitten", ale były też dla dorosłych kotów :)
    Moja Ela ma 7 miesięcy a Kacper 1,5 roku :)
    Ale i tak będą razem jeść jak zawsze, z jednej miski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super:) Mam nadzieję, ze będzie im smakować ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...