9 marca 2016

Posmakuj bez kosztów!

Jeśli lubicie herbatę Saga, to mam świetna wiadomość! 
macie możliwość otrzymać zwrot za zakup jednego opakowania dowolnej herbaty Saga!



Co należy zrobić? 

Do 15 maja należy zakupić herbatę. W ciągu 14 dni od zakupu należy zgłosić paragon i wypełnić krótki formularz. Po weryfikacji otrzymacie powiadomienie o jej wyniku, jeśli będzie pozytywna to otrzymacie zwrot pieniędzy.
Można zgłosić się jednokrotnie, a pieniądze zwracane są za jedno opakowanie za maksymalnie 
16,99 zł.

Ja już skorzystałam z promocji, zakupiłam opakowanie herbaty czarnej zawierające 300 torebek. Podzielę się z rodzinką;) 
Pieniądze też już są na moim koncie:)

Pozostało 97 021 ze 100 000 możliwych zwrotów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84