12 marca 2016

Życie....

U nas sporo się dzieje. Dobrze i źle. To złe może nie dotyczy bezpośrednio mojej rodziny, jednak wpłynęło na mnie znacznie.
Życie jest jednak przewrotne i dzieją się również dobre rzeczy.

Moje myśli krążą gdzieś daleko... Zastanawiam się, dlaczego dzieje się tak, a nie inaczej. Dlaczego te przykre sprawy zbiegają się w czasie z tymi dobrymi? I dlaczego ten schemat się powtarza?

Pamiętajcie, zdrowie mamy jedno, życie tak samo. Nie traćmy czasu na kłótnie, szanujmy to co mamy, doceniajmy  naszych bliskich. Nikt nie wie co go może spotkać jutro....

Tak mnie dziś naszło na takie przemyślenia... Można o tym pisać więcej, ale nie mam na to sił.

I krótki apel: zapinajcie pasy bezpieczeństwa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...