23 kwietnia 2016

Coś kociego

Kocie zakupy zaplanowane, więc czas na zakupy dla mnie. 
Przechodząc ostatnio obok pewnego sklepu, w oczy rzuciła mi się bluzka w taki oto wzór:





Kosztowała tylko 23 zł, więc pokusiłam się na jej zakup.
Będzie w sam raz na spacery z Córką kiedy zrobi się już ciepło.






Może nie jest z super materiału (35% bawełna, 65% poliester) jednak uważam, że nadaje się na co dzień. 
Wykonanie nie jest najgorsze, ale też nie jest idealne. Znajda się niteczki, jednak w niczym to nie przeszkadza. Można łatwo je usunąć i nie grozi to rozpruwaniem się bluzki.

Ostatnio preferuję luźniejsze bluzki. Czas zrzucić zimowe sadełko, bo waga jakoś dziwnie w górę poszybowała:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna! Kocie mordki słodkaśne. Teraz sobie przypomniałam że też mam bluzkę w kociaki ale z długim rękawem :D Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza bluzka w kociaki, może następna będzie też z długim rękawem 😊

      Usuń
  2. Fajna ta koszulka , na pewno przyda się w upały :-D
    Ja też lubię luźne bluzki ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na te upały 😊 jak narazie u mnie zimno i deszczowo 😔

      Usuń
    2. U nas też , nawet czasem śnieg sypie :/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...