21 kwietnia 2016

Czas zaplanować zakupy!

Witajcie!

Dziś postanowiłam, że zaplanuje sobie zakupy dla Klary. Zapas karmy już się kończy, przyda się żwirek, może jakaś przekąska wpadnie do koszyka;)

Przy okazji tego zamówienia chce również kupić siatkę. Mąż miał się tym zająć, ale jak to czasami z panami bywa, mają milion innych spraw... Może jeśli siatka będzie już w domu to w końcu się zmobilizuje do jej zamontowania. Przyznam szczerze, że nie mogę się tego doczekać!
Męczą mnie "szybkie spacery" z kotem na smyczy po balkonie. Samej Klary nie wypuszczę, bo po pierwsze - ucieka do sąsiadów, a po drugie - jej instynkt łowcy jest zbyt silny i zapewne skończyłoby się to tragicznie.

A jeśli jesteście przed swoimi pierwszymi zakupami w sklepie zooplus.pl to pamiętajcie, że możecie skorzystać z rabatu 5% za zapisanie się do newsletter'a lub 10% jeśli ktoś poleci Wam ten sklep.

Jeśli chcecie uzyskać ten rabat ode mnie to wystarczy, że napiszecie do mnie na email: aska.mojeori@gmail.com wiadomość, w treści której napiszecie imię i nazwisko oraz adres email osoby, która chce uzyskać rabat. 

Dodatkowo można uzbierać punkty bonusowe. Za każde 4 zł wydane w sklepie zooplus.pl otrzymamy 1 punkt. Następnie po uzbieraniu określonej liczby punktów możemy wybrać dla naszego zwierzaka dodatkową przekąskę lub inne ciekawe akcesoria.
Jest to fajny bonus. Zakupy dla naszych milusińskich i tak robimy, a przy okazji możemy zyskać jakieś gratisy, a przy uzbieraniu sporej liczby punktów są to naprawdę wartościowe nagrody.

A po zaplanowaniu zakupach dla kota, będzie czas na plan na zakupy dla mnie ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84