7 kwietnia 2016

Na tropie wiosny i nie tylko:)

Piękna pogoda i pobyt na wsi sprzyjały długim spacerom.
Wybrałyśmy się z Córką i moją Mamą na wyprawę w teren w poszukiwaniu śladów Pani Wiosny.











Miałam nadzieję, że uda mi się zrobić zdjęcia dzikim zwierzętom: sarnom, zającom albo nawet jakiemuś jeleniowi. Jednak jak na złość żadne stworzenia nie pojawiły się w naszym polu widzenia;)

Ostatnio, kiedy spędzamy weekendy u moich rodziców, podglądam dzikie zwierzęta przez lornetkę. Marzy mi się zrobić im zdjęcia, jednak nie mam odpowiedniego miejsca, które by były dosyć blisko i przy tym, żebym nie płoszyła zwierzyny. I dobry aparat też by się przydał ;)

Może kiedyś coś uda mi się wymyślić. Dzikie zwierzęta są fascynujące i piękne.













A tu, może nie dzikie, ale bardzo ciekawskie, panie kurki i pan kogut:)







Lubię kwiaty, mam nadzieję, że jak teraz pojedziemy do rodziców to będzie ich jeszcze więcej:)






Tak więc wiosna w pełni:)

Tylko czasu jakoś ostatnio brak na bloga. 

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia! Widzę że wiosna znaleziona. U mnie wczoraj było przecudnie a dzisiaj w powietrzu czuć jesień i zimno.. br Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kwiecień jeszcze przeplata;) Rano było pochmurnie, teraz świeci słońce i mam nadzieję, że już tak zostanie:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...