27 kwietnia 2016

Siatka już jest!

Dziś dotarła do nas paczka z zooplus.pl. W końcu mam siatkę, teraz tylko trzeba ją zawiesić. Mam nadzieję, że uda się najpóźniej w przyszłym tygodniu. 






A w paczce znalazły się jeszcze przekąski dla Klary i zapas mokrej karmy.






Mam nadzieję, że siatka się spisze. Jeśli nie to będziemy szukać innej. 
Podczas zamawiania skorzystałam z rabatu za polecenie sklepu. A zakupy oczywiście zrobiłam przez banerek na blogu zamoimidrzwiami.blogspot.com :)

Ciągle czekam, aż się ociepli. Przy tak niskiej temperaturze nawet nie chce się długo przebywać na zewnątrz. planujemy kilka wyjazdów w nadchodzący długi weekend i przydałoby się ocieplenie. No cóż, pozostało mi mieć nadzieję, że Pani Wiosna w końcu obudzi się na dobre:)


2 komentarze:

  1. Fajne, smaczne zakupy :) My też czekamy na pakę z zooplusa :) No i mam nadzieję że siatka się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również liczę na tą siatkę ;) Dziś Klara skacze po parapecie za muchami latającymi za oknem. Mam nadzieję, że po siatce skakać nie będzie:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...