28 kwietnia 2016

Zrób coś dla siebie!

Słońce próbuje przebić się przez chmury, wiatr nie zachęca do dłuższych spacerów. 
Wiosna nas w tym roku nie rozpieszcza. Mam nadzieję, że wkrótce zrobi się ciepło.

Ostatnio stwierdziłam, że od pewnego czasu czuję się przybita, zniechęcona. Postanowiłam w końcu coś z tym zrobić! Jeszcze trochę i po prostu bym popadła w jakąś depresję, a jedyne co bym osiągnęła to wielki dół psychiczny.

Już dawno myślałam o tym, aby kontynuować naukę języka obcego. Jest jeden, który mnie ciekawi i zawsze lubiłam się go uczyć. 
Źródło
Tak, jest to język rosyjski! Uczyłam się go od 4 klasy szkoły podstawowej, aż do końca szkoły średniej. Zdawałam nawet z niego maturę. Na studiach wybrałam język angielski, a teraz tego żałuję.
Z racji tego, że naukę rosyjskiego zakończyłam już 5 lat temu, postanowiłam przypomnieć sobie podstawy. Zapisałam się nawet na darmowy kurs, co jakiś czas otrzymuję e-mail z lekcjami, które pozwalają mi systematycznie powtarzać materiał. 

Może w przyszłości uda mi się zapisać do szkoły językowej lub na kurs stacjonarny. Na dzień dzisiejszy musi wystarczyć mi nauka w domu. Mam nadzieję, że nie zabraknie mi motywacji i chęci.  
Przyznam, że od kiedy postanowiłam rozpocząć naukę języka rosyjskiego, czuję się lepiej. Czuję, że nie stoję w miejscu. Wiem, że wiele młodych mam rezygnuje ze swoich planów na rzecz swoich dzieci, co może po pewnym czasie skutkować złym samopoczuciem psychicznym (tak, mnie ono dopadło). Wiem również, jak trudno jest powrócić do swoich zainteresowań, czy hobby po dłuższym czasie. Ale wiem także, że każda z nas zasługuje na chwilę dla siebie, na to żeby móc się spełniać i realizować swoje plany, nie tylko te związane z macierzyństwem.

Najtrudniej jest zacząć i wyrwać się z codzienności. Godzinka dla siebie nie zaszkodzi, a pranie, sprzątanie, a nawet obiad zdąży się zrobić;) 
Jeśli ciężko jest się zmotywować do działania to zacznijmy od drobnych kroczków. Może poranny makijaż poprawi Twoją samoocenę i nastrój? Zamiast rozciągniętego dresu wybierz coś bardziej "wyjściowego"? Poranna gimnastyka zachęci do dalszego dzaiłania? Na pewno znajdziesz swój idealny sposób. Tylko trzeba chcieć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84