25 maja 2016

Pyszności od Stovit i prezent od Coca-Coli

Witajcie!

Wróciła piękna pogoda. Niestety niezbyt dobrze znoszę upały. Mam nadzieję, że jakoś przetrwam lato ;) A tymczasem na spacery wybieramy się popołudniami, kiedy już jest w miarę przyjemnie. Mieszkanie wietrzymy praktycznie non stop, a i tak jest mi duszno i miewam zawroty głowy.

Jeśli chodzi o owoce to preferujemy te  świeże i najlepiej sezonowe, nasze krajowe. Jednak jak już otrzymaliśmy słodką przesyłkę od Streetcom, to z przyjemnością próbujemy:)


Część słoiczków już powędrowała do rodziny i znajomych. Wszystkim bardzo posmakowały i zawartość szybko znikała:)

Córce najlepiej dżemik smakował prosto ze słoiczka.


Wyjadała wszystkie owoce, były naprawdę spore i smaczne. Smakowały jak owoce z domowych przetworów.

Ten pyszny dżemik nie zawiera w sobie syropu glukozowo-fruktozowego, konserwantów, barwników i sztucznych aromatów. Jego skład to 70% owoców i 26% cukru oraz sok z cytryny i aceroli.

Nadaje się świetnie do rożnego rodzaju deserów, naleśników, placków drożdżowych i wielu innych pyszności:





Po wypróbowaniu stwierdzam, że każdy Naturalnie owocowy (truskawka, wiśnia, owoce leśne, cztery owoce, brzoskwinia z marakują) smakuje mi równie dobrze i właściwie każdy jest tym ulubionym.

Stovit Naturalnie owocowe to duże kawałki owoców w pysznym żelu.



A pewnego dnia do naszych drzwi zadzwonił miły Pan z upominkiem od Coca-Coli:)


2 komentarze:

  1. Te konfiturki prezentują się super, ja nie jestem jednak wielką fanką tego typu dżemików, więc nawet nie brałam udziału w projekcie :)
    Sporadycznie jem dżemy a jak już to tak jak Toja córcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie zaciekawiły te dżemiki i cieszę się, że mogę je przetestować;) Są świetne jako sosy do deserów;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84