7 czerwca 2016

Paczka od Lorda Somersby

Witajcie!

Jakiś czas temu mój Mąż został Ambasadorem marki Somersby. 
Dzięki Streetcom mamy okazję wypróbować ten jabłkowy trunek.


W paczce były 2 butelki po 0,4 l, puszka 0,5l, 24 minipuszki po 150ml i karta ambasadora Somersby.


Dla mnie to piwo (ten cydr) jest zbyt słodkie. Dopiero po dodaniu kostek lodu i cytryny smakowało mi na tyle, aby je wypić. 


Smakuje trochę jak ten ruski szampan ;) Niestety Somersby nie przypadło mi do gustu i raczej nie zostanę jego fanką.



6 komentarzy:

  1. wersja biała i fioletowa lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę je wypróbować. Może zmienię zdanie i Somersby;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie za slodkie, jednak wielu osobom, tak jak Tobie , smakuje:)

      Usuń
  3. Nie pijam alkoholu praktycznie w żadnej formie, więc i ten produkt jest nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny alkohol, który pijam to jedynie piwo smakowe. Jednak najczęściej wybieram to bezalkoholowe. I to nawet pijam bardzo rzadko - podczas spotkań ze znajomymi lub do grilla.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84