28 lipca 2016

Bo każdy ma jakiegoś bzika...

Każdy ma jakiegoś bzika, każde jakieś hobby ma. 
Klara zamiast myszy łapie muchy, nie patrząc gdzie i na co skacze, czy też spadnie. 
Kiedy mucha pojawi się w zasięgu jej wzroku, zaczyna się polowanie. Wydaje odgłosy-trochę jakby odchrząkiwała/skrzeczała, skrada się, namierza cel i...

...zjada ofiarę!

Czasami rzuca się bez żadnych ostrzeżeń. 
Potrafi narobić przy tym mnóstwo zamieszania.
Ale zaliczam to do plusów posiadania kota w domu:) Kiedy siedzi i skrzeczy po swojemu wlepiając swój wzrok w jeden punkt na suficie, wiem, że znajdę tam komara lub jakiegoś innego owada. 
Ot taka naturalna łapka na muchy, komary i owady każdego rodzaju.
Jednak najbardziej martwi mnie fakt, że już próbowała złapać pszczołę...

Do strat mogę zaliczyć podarta firanę, zerwane żabki od karniszy, brudną ścianę przy oknie, pomazane szyby, zrzuconą doniczkę z kwiatem, hałas w nocy. Ale wiadomo - hobby kosztuje;)

I spacery też uwielbiamy;)




2 komentarze:

  1. Moja Amaya też łapie muchy i żuczki wszelkiej maści, ale nie zjada ich tylko się bawi. Zazwyczaj potem przynosi Purce, która konsumuje ;) Śmiesznie się dzielą zadaniami, w ogóle mam wrażenie, że one dwie się genialnie uzupełniają, pomagają sobie jak się tylko da :)
    Pszczół na szczęście póki co nie łapał, koło mnie jakoś nie ma ani pszczół ani innych, które mogą użądlić. Dziwne, bo mam las praktycznie za oknem.
    A zniszczone rekwizyty - no cóż, jakieś straty muszą być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że się dogadują;)
      W ogóle koty są swietne:D
      I mnie las trochę dalej niż za oknem, ale sąsiadki kwiatki mają i one je przyciągają.
      I dokładnie straty jakieś muszą być i nawet mąż spokojnie je zniósł :p

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84