27 lipca 2016

GRATIS dla psa lub kota od zooplus.pl

Jeśli planujecie duże zakupy w zooplus.pl to warto skorzystać z promocji, które obecnie oferuje sklep.



Warto wiedzieć, że żwirek otrzymamy gratis przy zakupach za 149 zł, a przysmak przy zakupach za 99 zł, a oferta ważna jest do 1 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Myślę, że uzbieranie zamówienia na ta kwotę nie będzie problemem, zwłaszcza jeśli robimy zapas na dłuższy czas. 


Kiedy zamawiam karmę dla Klary to zazwyczaj mieszczę się w przedziale 120-150 zł - karma sucha, karma mokra, karma filetowa, pasta odkłaczająca, jakieś drobiazgi i już mam darmową przesyłkę.

Często też dorzucam karmę, czy inne produkty dla psów mojej siostry, czy dla kota przyjaciółki. Dzięki temu nawet kiedy zamawiam mniej to nie płacę za przesyłkę i przy okazji zbieram punkty w programie bonusowym:)



2 komentarze:

  1. Kiedyś robiłam zakupy w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robię od kiedy mam kota w domu;)
      Jak dla mnie ceny są odpowiednie, dostawy zawsze na czas i paczki są kompletne. Mam nadzieję, że się to nie zmieni;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84