21 lipca 2016

Kapsułki Vizir Go Pods od EverydayMe

W zeszłym tygodniu otrzymałam próbki od EverydayMe. Tym razem byłu to 2 kapsułki do prania Vizir Go Pods.



Są to kapsułki przeznaczone zarówno do bieli i kolorów.
1 kapsułka wg producenta wypierze do 5 kg ubrań. 

Dziś wypróbowałam kapsułkę do tkanin kolorowych. Ubrania pięknie pachną, są czyste i delikatne w dotyku. Vizir Go Pods dobrze poradził sobie z codziennymi zabrudzeniami. Nawet skarpetki córki, po bieganiu bez butów po piasku, świetnie się doprały. 


Najważniejszą zaletą wg mnie jest to, że stosowanie kapsułek nie powoduje zabrudzenia szufladki do aplikacji środków czyszczących. Proszek oblepia całą szufladkę i wnętrze pralki. Od kiedy mam nową pralkę stosuję wyłącznie kapsułki lub płyny/żele do prania.


Kapsułka rozpuściła się w całości nie pozostawiając śladów na ubraniach.




Ceny kapsułek Vizir Go Pods wahają się od 0,87 zł do 1,09 zł w zależności gdzie je zakupimy.

Jeśli pojawi się satysfakcjonująca mnie promocja na pewno je zakupię.

3 komentarze:

  1. Nigdy nie prałam w kapsułkach, ale może kiedyś spróbuję ;)
    Widzę, że też kicię na sznurku prowadzacie, słodka jest :) i fajnie, że grzecznie jeździ samochodem. Bo naszego trzeba do kontenerka, a 2/3 drogi japę drze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami w osiedlowych sklepikach z chemią sprzedają kapsułki na sztuki, warto skorzystać z tej opcji, bo gdyby takie pranie nie sprawdziłoby się to nie będzie problemu z całym opakowaniem;)

      Klara na początku również nie lubiła jeździć, ale na szczęście się przyzwyczaiła. Jednak dosyć często z nami podróżuje (przynajmniej raz w tygodniu) i pewnie już jest to dla niej czymś normalnym:)

      Usuń
  2. A ja wlasnie teraz testuje te kapsulki i powiem szczerze ze sa swietne!czystosc w lazience to zaleta nr 1,pieknie pachnace pranie to zaleta nr 2 a 3 to czyste i biale jak i kolorowe pranko!

    IZIOK93

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84