12 sierpnia 2016

Jenny Rękawica do pielęgnacji sierści

Rękawicę do czesania wybrałam jako premię z programu bonusowego w sklepie zooplus.
Obecnie jej cena wynosi 6,80 zł, więc nie jest to kosztowny zakup.

Opinie o tej rękawicy są różne, jednak w większości pozytywne. 
Rękawica jest spora i może być zbyt szeroka dla większości pań. Jednak po pewnym czasie szybko można się do niej przyzwyczaić i czesanie nie sprawia problemu.

Klara ostatnio nie pozwalała się wyczesać. Składając ostatnie zamówienie postanowiłam wykorzystać punkty bonusowe, które zebrałam z poprzednich zakupów i do koszyka wrzuciłam właśnie rękawicę. 
 Cieszę się, że zdecydowałam się na nią. Korzystając z niej wyczesuję naprawdę sporo sierści, a przy okazji głaszczę i masuję kota.

Na początku Klara musiała zapoznać się z nowym cosiem.

Było wąchanie:


Trochę gryzienia:


I pozwolenie na głaskanie:


A oto efekt krótkiego czesania:




Jak widać rękawica jest łatwa w czyszczeniu. Jest również delikatna, nie drapie i nie wyrywa sierści. 
Jestem zadowolona z tego produktu, jak dla mnie jest to o wiele lepsza metoda czesania niż szczotką i myślę, że przy niej pozostanę. No chyba, że będę miała okazję wypróbować coś innego;)

Plusy:
-delikatna,
-nie wyrywa sierści,
-dobrze wyczesuje martwą sierść,
-łatwa w czyszczeniu,
-korzystna cena,
-dobre wykonanie, 
-masuje skórę,
-zapinanie na rzep zabezpieczające przed zsuwaniem.

Minusy:
-może być za duża na kobieca dłoń,
-wygodniejsza dla osób praworęcznych.





2 komentarze:

  1. My mamy już taką drugą (dość szybko się niszczy i wypadają z niej te "żółte bolce"), dla mnie najwygodniejszy sposób na czesanie kota :) Mimo, że mój Fiś tego nienawidzi, a ja do praworęcznych nie należę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasza pierwsza rękawica, więc dopiero przekonany się o jej trwałości. Jednak jej cena jest wg bardzo przystępna i jeśli będzie taka potrzeba na pewno zakupimy kolejną☺

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...