2 sierpnia 2016

Kampania TchiboCard z Rekomenduj.to

Dzięki Rekomenduj.to zostałam Ambasadorką TchiboCard. Mam nadzieję, że i ta kampania okaże się być ciekawą.




Właściwie ciekawi mnie ten sklep. Będąc kilkukrotnie w CH przechodziłam często obok niego. Teraz mam przynajmniej pretekst, żeby się tam wybrać, a przy okazji wypić kawę;) 
W moim mieście są dwa sklepy, więc mam nadzieję, że uda mi się niedługo tam pojechać.

Z racji tego, że do tej pory nie miałam styczności z tym sklepem to niewiele mogę o nim powiedzieć. Tym bardziej z ciekawością poznam jego ofertę nie tylko ta internetową, ale także stacjonarną.

A Wy macie jakieś doświadczenia ze sklepem Tchibo?

6 komentarzy:

  1. w mojej okolicy nie ma wcale tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bydgoszczy są nawet 2. Właściwie mają mało stacjonarnych sklepów.

      Usuń
  2. W Łodzi jest kilka ;) Nie jestem wielkim kawoszem, ale uwielbiam rzeczy sprzedawana w ich sklepie, mają super jakość ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej muszę się tam wybrać jak najszybciej;)

      Usuń
  3. Ja odpuściłam, nie jadę w najbliższym czasie do B, więc nie mam jak odebrać ;) Smacznej kawki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...