11 sierpnia 2016

Przesyłka od Le Petit Marseillais

Pachnąca przesyłka jest już u mnie! Nie spodziewałam się jej wczoraj, a jednak LPM się postarało:)
A co było w paczce? 

Nie ukrywam, że bardzo mnie ciekawiło co tam się ukrywa...


 Wszystko dobrze zapakowane




I pierwsza część paczuszki.


A w niej 3 pełnowymiarowe produkty:

- kremowy żel pod prysznic malina i Piwonia,
- pielęgnujący balsam do mycia Masło Arganowe, Wosk Pszczeli i Olejek Różany,
- pielęgnujący krem do mycia Masło Shea i Akacja.


Mamy i drugie dno:

- 30 próbek pielęgnującego balsamu do mycia,
-20 kart dla przyjaciółek z hasłem do rejestracji.


Każda Ambasadorka otrzymała również Przewodnik po świecie LE PETIT MARSEILLAIS


Który dziś wybrać? Nie mogę się zdecydować:)


Informacje i skład:

-pielęgnujący krem do mycia


- pielęgnujący balsam do mycia


-kremowy żel pod prysznic


Zapachy mnie urzekły! Nie mogę uwierzyć, że to dopiero moje pierwsze spotkanie z tą marka. I pomysleć ile przyjemności mnie ominęło, ale mam w planach to nadrobić:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...