8 sierpnia 2016

Setny post i ósmy miesiąc Pękatej Świnki

Dziś piszę setny post na swoim blogu. Dla wielu to tylko 100, dla mnie to aż 100. Jest to dla mnie osobisty sukces, ponieważ zakładając tego bloga nie wiedziałam na ile starczy mi samozaparcia i weny. Jednak cieszę się, że wytrwałam i mam nadzieję, że zostanę tu jak najdłużej:)

Będzie to wpis o pękatej Śwince, podsumuję 8 miesięcy jej istnienia.


Od 30 grudnia 2015 roku Świnka uzbierała 154,64 zł.
Średnio do skarbonki wrzucaliśmy ok. 22 zł miesięcznie.
Były to drobniaki, które zostawały nam po zakupach,
czy grosze znalezione w kieszeniach przed praniem.
Skarbonkę opróżnialiśmy już 2 razy
i obecnie czeka na kolejne zapełnienie.

Świnka wsparła już zakup karmy dla wiejskich kotów.
Kupiliśmy karmę suchą KiteKat - 2 opakowania.


Oraz karmę mokrą Animonda Carny Adult -12 sztuk.

Zakupy dla Klary i jej wiejskich kuzynów:)

Pękata Świnka na tym nie skończy:) Mam nadzieję, że do końca roku uda się zebrać jeszcze więcej i wesprzemy jeszcze nie jednego kociaka. 

Staram się na bieżąco aktualizować stan finansów Pękatej Świnki, który znajdziecie w lewym bocznym pasku na moim blogu. 

A o zakupach dla Klary w następnym poście.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84