10 sierpnia 2016

Zakupy dla Klary i wiejskich kociaków

W ostatnim poście wspomniałam o zakupach dla Klary. W paczce znalazła się również karma dla kotów ze wsi, które sfinansowała Pękata Świnka:)

Kociaki dostały karmę suchą KiteKat oraz karmę mokrą Animonda.

Klara również otrzymała zapas karmy mokrej. Dodatkowo za punkty bonusowe w sklepie zooplus wybrałam dla niej piłkę do smakołyków oraz rękawicę do czesania.



Niestety moja kicia nie zachwyciła się zakupami, ponieważ znalazła coś ciekawszego;)


Piłka dla Klary to obiekt nie wart najmniejszego zainteresowania. Nawet zapach smakołyków nie skusił jej do turlania nią. A rękawicę znosi lepiej niż szczotkę;)

2 komentarze:

  1. oo skąd ja to znam :D pudło najlepsza frajda. Kulą też moje się nie zachwycały, więc chyba coś w tym jest :D Ja wczoraj robiłam zamówienie, przyjdzie maaaasa puszeczek ;) Moje ostatnio zajadają się Portą z tuńczykiem i Almonature :) Finezfood jakoś tak poszedł w odstawkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klara chyba uważa, że jej smakołyki należą się bezwarunkowo i nie zamierza się nadwyrężać:)
      Widocznie kociaki potrzebowały zmiany albo miały chęć na inne smaki:) Klara je teraz Animondę na zmianę z Cosma Thai i jak narazie (odpukać) nie wybrzydza:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84