28 października 2016

DIY - legowisko dla kota/psa

Jakiś czas temu chciałam kupić legowisko dla Klary. Wiadomo, wybór jest wielki, ceny niekiedy również:)

Ostatnio, przeglądając internety, znalazłam instrukcję jak samemu wykonać takie legowisko. 
Wydawało się to proste, więc od razu przystąpiłam do dzieła.

Znalazłam starą, nieużywana przeze mnie bluzę, jakieś stare apaszki, koszulki i szal.
Zużyła troszkę nici i wyszło mi takie coś;)



W skrócie praca wyglądała tak >>KLIK<<.

Chyba jej się spodobało ;)











A na parapet uszyłam taką poduszkę/ takie legowisko.
Trochę krzywo i nierówno, ale ważne, że miękko:)




Klara ma tu swój punkt obserwacyjny:)

Poduszkę od spodu przyczepiłam na rzepy, żeby się nie zsuwała, kiedy Klara będzie wskakiwać.

I tak, w prosty sposób, można dać drugie życie starym ciuchom i oszczędzić na zakupach:)


4 komentarze:

  1. Dokładnie! Robię tak samo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej podoba mi się DIY😉 również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mega! ;) U nas rządzą podkotniki, ale muszę spróbować tego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Bardzo łatwe do wykonania, nawet mi, osobie bez jakichkolwiek zdolności krawieckich, poszło dość łatwo 😉

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84