1 grudnia 2016

Białe-> bielsze-> Blend-a-Med?

Od 4 dni testuję pastę do zębów oraz preparat przyspieszający wybielanie marki Blend-a-Med 3D White.

Zestaw startowy zawierał:
-pastę,
-produkt przyśpieszający wybielanie,
-przewodnik projektu,
-ulotki z kodami rabatowymi,
-informacje o ankiecie.



Przyznam, że po pierwszym dniu mycia zębów tymi produktami, chciałam zrezygnować z tego testu.
Już po pierwszym użyciu moje dziąsła stały się bardzo wrażliwe, a miejscami wręcz bolały.
Jednak zaparłam się i dałam im szansę. Dziś minął 4 dzień testów i na szczęście nie odczuwam już dyskomfortu.
Dużym plusem jest na pewno długotrwała świeżość oraz długo utrzymujące się uczucie czystych zębów. Przez tych kilka dni nie oszczędzałam swoich zębów, a po mimo jedzenia słodkości, owoców oraz piciu kawy i herbaty, praktycznie cały dzień czuję, że moje zęby są czyste i gładkie. Używając pasty innej firmy, uczucie czystości mijało już po pierwszym posiłku po myciu zębów.

W temacie wybielania jeszcze się nie mogę wypowiedzieć. Czytałam opinie niektórych testerek, że już po pierwszym użyciu widziały różnicę, ja niestety tego narazie nie zauważyłam. 
Zobaczymy efekt po dwóch tygodniach:)

Używacie produktów wybielających zęby? Używaliście tych produktów?

Produkty Blend-a-Med testuję dzieki portalowi EverydayMe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://tidd.ly/effc5b84