4 stycznia 2017

Morska pielęgnacja z Le Petit Marseillais

Jeszcze przed świętami otrzymała e-mail z informacją, że otrzymam paczkę od LPM. Bardzo się ucieszyłam z tej wiadomości, zwłaszcza, że była to dla mnie niespodzianka. 
Kiedy już odebrałam przesyłkę, czym prędzej ją rozpakowałam i oto, co znalazłam w środku:

*Pielęgnujący krem do mycia
*Balsam do ciała


Oba produkty zawierają w sobie algi z Morza Śródziemnego, balsam dodatkowo zawiera oligoelementy, a krem do mycia białą glinkę. 





Produkty te, mimo że pochodzą z tej samej serii, delikatnie różnią się zapachem. Zapach kremu do mycia jest bardziej świeży, a balsam ma zapach słodszy, ale nie duszący. Znajdziemy w nich rześką świeżość morskiej wody, mineralne akordy soli morskiej i roślinne nuty alg. Oba kojarzą mi się z zapachem perfum.

Skóra po ich zastosowaniu jest delikatna, miękka i przyjemnie pachnąca.
Jeśli chodzi o nawilżanie to jest ono dobre, chociaż z bardzo suchą skóra ten balsam może sobie jednak nie poradzić (mimo, że jest przeznaczony własnie do tego rodzaju skóry). 
Dużym plusem jest szybkie wchłanianie się balsamu oraz to, że nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy. Krem do mycia, jak i balsam, mają gęstą konsystencję, dzięki czemu nic nie ucieka z dłoni, a zamykanie "na klik", bardzo ułatwia korzystanie z kosmetyków. 

Jeśli szukacie produktów, które pozwolą Wam zrelaksować się podczas codziennej pielęgnacji to polecam produkty LPM z algami morskimi. 

3 komentarze:

  1. brzmi nieźle ;) ja szukam póki co jakiegoś fajnego peelingu, ale ostatnio chyba one są nie w modzie, bo nikt nie jest w stanie polecić nic sensownego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obecna chwilę używam Swedish Spa z Oriflame. Podoba mi się zapach i działanie, jednak po zastosowaniu zostawia na skórze taki tłusty filtr, który w mi przeszkadza. Na szczęście po umyciu ciała żelem efekt ten znika i zostaje tylko uczucie gładkiej i miłej w dotyku skóry;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Komentarze wulgarne i obraźliwe oraz nie związane z treścią wpisu zostaną usunięte jako spam.
Nie będę tolerować nieuzasadnionej agresji, jeśli takowa miałaby mieć miejsce, ani wobec mnie, ani wobec moich czytelników

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...